
Країна виробник: Україна
Покриття: Чорна фарба (порошкова)
Країна виробник: Україна
Покриття: Чорна фарба (порошкова)
Країна виробник: Україна
Покриття: Чорна фарба (порошкова)
Країна виробник: Україна
Покриття: WhiteCover - цинковый композит
Країна виробник: Україна
Покриття: ZipoFlex - Цинк + Чорна фарба + Лак
Країна виробник: Україна
Покриття: Чорна фарба (порошкова)
Країна виробник: Україна
Покриття: Без покрытия (алюминиевый сплав)
Більшість виробників випускає на масовий ринок автомобілі стандартної комплектації. При експлуатації в різних умовах авто можуть мати потребу в додатковому устаткуванні. Машини з невисоким кліренсом часто ризикують пошкодити двигун при заїзді на бордюр, їзді бездоріжжям. Кліренсом називають відстань між опорною поверхнею та найнижчою точкою центральній частині авто.
Картером називають найнижчу точку автомобіля, від якої рахують висоту дорожнього просвіту (кліренсу). Ця деталь виконує функцію кришки двигуна, в якій міститься олія, що постачається для роботи поршневої системи. Без додаткової перешкоди будь-який гострий камінь, потужний удар або купина можуть пробити картер. Виникає пряма небезпека для водія і пасажирів, машина вимагає дорогого ремонту. З цієї причини краще всього встановлювати захисний лист на піддон. Він надійно закриває двигун і коробку передач від деформацій, забезпечуючи безпеку їзди на автомобілі.
Переваги очевидні:
Серед мінусів водії називають тільки зменшення дорожнього просвіту. Монтуючи металевий або композитний лист на піддон, ви зменшуєте заводський кліренс на 2-3 см.
Деякі виробники пропонують нові автомобілі зі встановленим штатним захистом картера. Фахівці часто радять його замінити на новий, міцніший. Це пов'язано з матеріалом, з якого його виготовлено. Відповідними за матеріалом варіантами є сталь або композит.
На AUTOMARKET представлені два головних виробника сталевого захисту двигуна і КПП в Україні: