Згідно змін в законодавстві, з 2018 розпочато перехід від стандарту Євро 4 до Євро 5. Співробітниками Інституту споживчих експертиз було проведено дослідження діяльності найбільших паливних компаній України. Деякі висновки стануть корисними для автомобілістів. В якості «піддослідних» вибрані найбільші поставщики і невеликі регіональні мережі АЗС, серед яких: WOG, OKKO, БРСМ, КЛО і інші локальні АЗС.
Паливо, яке пропонується цими компаніями, було перевірено на відповідність стандарту Євро 5. В трійку лідерів прогнозовано ввійшли: БРСМ, WOG і OKKO, причому відмінності в якості палива виявились не такими істотними. У великиих мережах не економлять, закуповують якісний ресурс. Менш крупні мережі показали результати набагато гірші, паливо виявилось більш підходящим під застарілий стандарт Євро 4.
Програми лояльності АЗС – яку вибрати
Сьогодні на паливному ринку України працює безліч великих поставщиків, які володіють розвинутими мережами АЗС. Знаходячись постійно в конкурентній боротьбі, вони пропонують нові цікаві акції і програми лояльності. Розібратися в тонкощах ринку важко навіть спеціалістам, що вже говорити про простих автолюбителів.
Що стосується критеріїв оцінки, визначаються:
- доступність програми;
- простота приєднання до неї;
- умови використання;
- підсумкова ефективність для користувача;
Доступність і можливість швидкого приєднання
Важливим фактором є можливість для нового користувача стати учасником діючої програми лояльності. АЗС пропонують спеціальні паливні картки, для отримання яких:
- потрібно заїхати на станцію для особистого отримання;
- отримати віддалено за допомогою мобільних додатків;
Другий спосіб є більш зручним, оскільки автомобілісту не прийдеться постійно носити з собою пластикову картку. Для розрахунку досить мати під рукою смартфон. Подібну можливість представляють слідуючі мережі: ОККО і WOG. Щоб приєднатися до програми лояльності Pride від WOG досить подзвонити на гарячу лінію. Практично всі АЗС-мережі пропонують оформити картку без додаткових умов, наприклад, без необхідності здійснення попередньої покупки. Крім того, обидві вищевказані компанії пропонують цікаві знижки для нових учасників програми лояльності.
Особливості участі в акціях
В більшості випадків, річ йде про накопичення балів на власному рахунку при здійсненні постійних покупок. Як правило суми складають 1-2% від загального чеку. Тим не менш, кожний з брендів пропонує і інші бонуси для покупців:
- компанія «БРСМ-Нафта» нараховує додаткову знижку при заправці «до повного баку» чи при відвідуванні АЗС у вихідні;
- збільшення знижки при користуванні сервісом швидкої заправки на колонках WOG Pay і OKKO Pay;
- додаткові бонуси за здіснення покупок в магазинах і в кафе: знижки WOG в 1% і 2-4% для клієнтів OKKO;
Не можна не звертати увагу на функціональність бонусних карт. Деякі з них дозволяють отримувати бонуси тільки при використанні однієї певної мережі. Цікавіший варіант – отримання балів при здійсненні будь-яких покупок. Така послуга доступна власникам карт Fishka від ОККО. Ця компанія має безліч торгових партнерів, найбільш відомими з яких являються:
- мережа супермаркетів «Фуршет»;
- магазини техніки «Алло»;
- мережа магазинів «Prostor»;
- мобільний оператор «lifecell»;
Загалом програма Fishka взаємодіє більш ніж з 70-ма популярними магазинами, мережами і сервісами включаючи всесвітньо відомий booking.com.
Наскільки ефективна участь в акціях
Обмін накопичених балів означає списання вартості покупок з співвідношення – один бал рівний одній копійці. Розрахуватися балами можна за паливо, при здійсненні покупок в магазинах, ресторанах і в кафе. Виняток складають умови програм SOCAR – цей постачальник допускає використання знижок тільки на покупки у власних супермаркетах і кафе, які є при кожній АЗС компанії. І БРСМ Plus – тут ситуація прямо протилежна, бонуси, накопичені на карті можна витратити тільки при покупці палива.
Мережі SHELL і ОККО представляють послугу обміну накопичених бонусів на ряд товарів, на які розповсюджується дія програми лояльності. Це зручний спосіб придбати з вигодою для себе різні корисні товари, наприклад, буксирувальний трос чи набір інструментів. Такий підхід без сумнівів зацікавить власників карток від ОККО, оскільки для них доступні більше півтори тсячі торгових точок компаній-партнерів.
В свою чергу, компанія БРСМ запропонувала цікаву акцію для своїх клієнтів – безкоштовна діагностика газобалонного обладнання. Також багатьом запам'ятались проведені БРСМ розіграші нових авто.
Відзначилась в проведенні цікавихх акцій і компанія WOG: цей бренд багато уваги приділяє спортивним заходам, а значить у вас ще з'явиться шанс виграти квитки на спортивний матч чи взяти участь у розіграші цінних подарунків.
Думка експерта AUTOMARKET: при оцінці якості палива і програм лояльності, можна зробити висновок, що найбільш цікавим для автолюбителів є пропозиція Fishka від мережі АЗС ОККО. Це і велика кількість партнерських сервісів, і дійсно вигідні знижки при купівлі високоякісного палива (відповідного Євро 5). Ну і звичайно велика кількість акцій і розіграшів, які проводяться. При цьому, головним конкурентом ОККО як і раніше залишається компанія WOG зі своєю програмою Pride, (при якості палива, яке, практично, нічим не поступається ОККО). Це означає, що нас очікує тривале суперництво цих двох паливних гігантів, і як наслідок - безліч цікавих пропозицій для клієнтів.
З побажаннями хорошої дороги, AUTOMARKET - зручно для автомобіліста