
Привіт! Як і обіцяли, огляд пропозицій від топових світових шинників. Нижче розповімо про високопродуктивні шини. Вибираємо між Michelin Pilot Sport PS4, Bridgestone Potenza S001, Continental PremiumContact 6, Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, Nokian Hakka Blue 2. Одні з найкращих пропозицій преміум сегменту від AUTOMARKET в літньому сезоні 2019 року.
Michelin Pilot Sport PS4
Michelin - дешевим не буває, і на це є ряд причин. Візьмемо модель Pilot Sport PS4 і розберемось, чому вона входить в преміум сегмент.
Ця шина призначена для преміальних і спортивних версій серійних авто. При цьому, вона достатньо економна і довговічна. Вперше надійшла в продаж в 2016 році. При виготовлені використана технологія Dynamic response, - наявність додаткового шару, який зроблений з міцних арамідно-нейлонових ниток. Шина може витримувати швидкість вище 300 км/год, а пляма контакту на такій швидкості буде дуже стабільна. Ми не закликаємо вас сісти за кермо і гнати з такою швидкістю, але знайте, що ви це можете. У склад резинової суміші входять функціональні еластомери нового покоління. Це дозволяє покришці приймати форму найдрібніших нерівностей дорожнього покриття, забезпечує бездоганний контакт на мокрій дорозі.
В категорії спортивних шин Pilot Sport PS4 була переможцем 5 разів підряд. Тест 2017 року від німецького "Auto Motor und Sport" (тестували 10 моделей шин):
- гальмування на сухому асфальті - 1-е місце - 34,2 м (на швидкості 100 км/год);
- керованість на сухому асфальті - 3-е місце - 87,6 км/год (середня швидкість на трасі довжиною в 1700 м);
- гальмування на мокрій дорозі - 1-е місце - 28,7 м (на швидкості 80 км/год);
- керованість на мокрій дорозі - 1-е місце - 70,9 с (час проходження круга);
- бокова керованість на мокрому асфальті - 2-е місце - 8,39 м/c2 (максимальне бокове прискорення на круговому треці);
- поздовжнє аквапланування - 2-е місце - 89 км/год (швидкість втрати зчеплення);
- економічність - 7-е місце - 8,5 кг/т (опір коченню);
В результатах по боковій стійкості на мокрій дорозі Michelin Pilot Sport PS4 поступилась першим місцем Pirelli Pzero, при цьому різниця невелика. А по результатах поздовжнього аквапланування першою виявилась “сіра конячка” Toyo Proxes Sport, з розривом в 0,5 км/год, - не критично. В плані економії палива, шина перемістилась на 7-у позицію. По шумності зайняла чомусь 5-е місце, хоча шумить не більше тих, хто зайняв з першої по четверту позицію. В поперечному акваплануванні Pilot Sport PS4 виявились на 8-му місці, але цифри в порівнянні з конкурентами не сильно відрізняються (на рівні погрішності). Шина отримала експертну оцінку “Особливо рекомендовано”. З мінусів - спеціалісти відмітили лише погану стійкість до аквапланування в повороті.
Думка експерта AUTOMARKET: Ми рекомендуємо Pilot Sport PS4 нашим покупцям у випадку, якщо вони шукають м'яку і довговічну шину. Дуже часто довговічність тягне за собою жорсткість і невеликий дискомфорт в їзді, але це не про Michelin.
Bridgestone Potenza S001
З французами разібрались, йдемо далі. В інтернаціональний ТОП шин стрімко вриваються японці зі своєю моделлю Bridgestone Potenza S001. Резина цього бренду традиційно асоціюється з надійністю і міцною боковиною,- те, що потрібно для наших доріг. Це швидкісна преміум шина з асиметричним малюнком протектора. Країни виробники: Японія, Угорщина і Польща.
Найсвіжіший тест проводився журналом "Sport Auto" в 2019 році, розмір шин був досить екзотичним 245/30 R20. Встановлювали шини на не менш екзотичний спортивний міський хетчбек Honda Civic Type R. Всього в тесті приймали участь 8 надпродуктивних шин. За підсумком Bridgestone Potenza S001 стали 5-ми з результатом в 7,5 балів. Спеціалісти відмітили низьку ефективність гальмування на мокрому асфальті.
В 2015 році Potenza S001 також попадала в тести від шведського видання "Teknikens Varld". Ситуація була приблизно така ж. Розмір був 225/45 R17, всього тестували 12 шин. Практично в усіх дисциплінах Bridgestone були на 9-му місці. Лише в гальмуванні на сухому асфальті шина 5-а, і в швидкості виконання переставки на сухому асфальті 7-а. В плані комфорту спеціалісти з шведського видавництва поставили Bridgestone Potenza S001 на 6-е місце. Це плата за досить міцну боковину і пристосованість до наших доріг. Підсумком стало 8-е місце з 12 можливих. Цитата від тих, хто проводив тест: “Як для преміум-класу, шина показала вельми слабкі результати. Слабка керованість на мокрому асфальті і низька паливна економічність. З переваг можна виділити тільки високий опір до аквапланування.”
Більш детально ознайомитися з технологіями виробництва покришок від компаній Michelin і Bridgestone, можна тут.
Думка експерта AUTOMARKET: Хоча Potenza S001 і не відрізняється особливим комфортом, при цьому вона ідеально підходить для реалій наших доріг, - міцна і надійна. Є погрішності в керованості і гальмуванні на мокрому асфальті, але в нас особливо й не розженешся, а для невисоких швидкостей і ям - те, що потрібно.
Continental PremiumContact 6
З японцями все ясно. А що запропонують педантичні німці з Continental. Розглянемо шосте покоління надуспішної серії Premium Contact. За запевненням німецьких маркетологів - це крута шина не тільки для легкових машин, але й для кросоверів і швидких позашляховиків. Модель була випущена в 2017 році. Пройдемося по тестам проведених в 2017 році німцями з “Auto Bild” і “Auto Motor und Sport”.
Починаємо з “Auto Bild”: тестувалось 10 покришок розміром 235/50 R18. Крім стандартних випробувань, німці влаштували шинам особливу перевірку. В стандартних тестах Premium Contact 6 показали себе добре,- не виходили з трійки лідерів. Проте в опорі акваплануванню опинились на останньому місці.
А тепер результати по вправах для кросоверів:
- тягове зусилля на гравії - 6-е місце - 5,778 H (середнє тягове зусилля), різниця з першим в якихось-то 0,3 H;
- керованість на гравії - розділили перше місце з Star Performer SUV-1 - 53,3 км/год (середня швидкість);
- тягове зусилля на траві - 6-й результат - 5,461 H (середнє тягове зусилля);
- тягове зусилля на піску - 6-е місце - 5,835 H (середнє тягове зусилля);
- тягове зусилля в бруді - 1-е місце - 3,676 H (середнє тягове зусилля);
- економічність - 1-е місце - 6,98 кг/т (опір коченю);
Спірним питанням залишається шумність покришки. Згідно даного теста Continental найшумніші. Спірність в тому, що ми не раз стикались з відгуками від автовласників, які стверджують, що вони навпаки тихі. За підсумками цього тесту шина стала 5-ю в загальному заліку. Коментарій експертів “Auto Bild”: “Шина економічна, забезпечує відмінне зчеплення на мокрому і сухому асфальті, має хорошу прохідність в бруді. При цьому дуже дорого коштує, шумить на фоні інших шин (навіть дешевих китайських), і володіє середньою стійкістю до акваплануванню.”
Другий тест провели “Auto Motor und Sport” в 2017 році серед легкових шин в розмірі 245/45 R18, всього в тесті було 10 покришок. За висновками тесту Premium Contact 6 стали 3-ми. Показали економічність і найвищий рівень шуму. Відмінності від попереднього тесту: краще в стійкості до акваплануванню в повороті, але при цьому результат по боковій стійкості на мокрому асфальті і керованість на сухому асфальті погіршились (порівняно з попереднім тестом).
В 2019 році було проведено ряд тестів:
- в тесті від “Auto Club Europa” Continental стали 3-ми з 9 шин в розмірі 205/55 R16;
- тест від “Auto bild” поставив їх на 5-е місце серед 20 інших покришок розміром 225/45 R17;
- в тестах від “Autozeitung” і від “Gute-Fahrt” Continental стали 1-ми;
В цілому Continental Premium Contact 6 “не вдарили в бруд обличчям” і заслуговують уваги.
Думка експерта AUTOMARKET: Якщо розглядати дану шину з точки зору відгуків покупців і водіїв, то Premium Contact 6 прекрасно чіпляються за дорогу, економлять паливо і показують чудову прохідність на позашляховиках.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3
На противагу альянсу японців, німців і французів, американці з Goodyear виставляють швидкісну шину Eagle F1 Asymmetric 3. Це вже третє і досить успішне покоління преміальних шин.
Це швидкісна шина з асиметричним малюнком протектора. Призначена для легковушок і позашляховиків. Модель була презентована в 2016 році. По результатах тесту від німецького “Auto Motor und Sport” 2017 року (245/45 R18), шини показали себе чудово на сухому покритті. А ось на мокрому зовсім погано, - 6-е місце з 10. Це досить дивно для виробника з таким штатом інженерів і безліччю дослідницьких центрів по всьому світу. З плюсів спеціалісти відмітили високий комфорт даних шин.
Приблизно така ж ситуація була в свіжому тесті від журналу “Авто ревю” в 2019 році ( в розмірі 255/45 R19). Проте, тут Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 взяла 2-е місце з 5. Випробувачі відмітили те ж, що і колеги з “Auto Motor und Sport” - на сухій поверхні все добре, на мокрій - печаль.
В загальному шина Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 прийняла участь у багатьох тестах. В 2016 році в тесті від "Sport Auto" була 1-ю серед 8 шин розміром 235/40 R18. Суть скоріш за все в часі проведення тестів. За 3 роки з'явилась достатня кількість нових покришок, які перевершують Eagle F1 Asymmetric 3 по якості резинової суміші. Проте, встановлюйте їх на авто, якщо катаєтесь по сухим дорогам і любите комфорт.
Більш детально ознайомитись з технологіями виробництва покришок від компаній Goodyear і Continental, можна тут.
Думка експерта AUTOMARKET: Eagle F1 Asymmetric 3 показують впевнене зчеплення на сухому асфальті. Ми отримуємо на них багато запитів. В основному їх беруть фанати бренду Goodyear.
Nokian Hakka Blue 2
Закінчують наш топ неквапливі фіни з Nokian. Їм є чим здивувати водіїв потужних і швидких автомобілей. Оновлена фінка Nokian Hakka Blue 2 успішно бореться за товсті гаманці преміум сегмента. Hakka Blue 2 - літня, асиметрична, преміальна. Друга реінкарнація моделі сталася в 2017 році, а в передпродажних тестах 2016 року показала парадоксальні результати. Перевірку проводили шведи із "Vi Bilägare". Ця модель показала відмінні результати на мокрій поверхні і непогані на сухій (зазвичай все навпаки). Із суттєвих недоліків спеціалісти відмітили високу витрату палива. Nokian стали 3-ми серед 8 (в розмірі 205/55 R16).
В 2017 році був проведений тест журналом “За кермом” в розмірі 225/45 R17. Тут все так само, крім одного: тестувальники відмітили низьке споживання палива.
AUTO-Consulting провели не те, щоб тест, але катались на Hakka Blue 2 протягом семи місяців (пробіг в джерелі не вказаний). Шина відмінно показала себе на мокрій дорозі. За 7 місяців щоденного використання протектор стерся на 1 мм, що це значить? - Чистая економія для вас. Крім всього вищезгаданого, шина має підвищену стійкість до порізів і проколів, посилену боковину і високоміцну стрічку протектора. Все, що ідеально підходить для українських доріг.
Почитати огляд на інші моделі літніх шин від виробника Nokian можете в статті "ТОП літніх шин Nokian".
Думка експерта AUTOMARKET: Українські водії частіше купують Nokian на зиму і не розглядають літні моделі, особливо в преміум сегменті. А це хороший вибір для наших доріг.
В процесі підготовки огляду від AUTOMARKET ми обробили багато інформації: від виробників, результатів тестів, перечитали відгуки клієнтів і поспілкувались з нашим відділом продажу. Нашою рекомендацією стануть покришки: Michelin Pilot Sport PS4 і Nokian Hakka Blue 2.
Французи забезпечують високий комфорт навіть на великих швидкостях, а фіни відмінно підходять для наших доріг. В будь-якому випадку, вибір залишається за вами. Залишайте відгуки про шини і свою думку про нашу підбірку топових шин - це допоможе автовласникам зробити правильний вибір, без зайвої рекламної мішури.
Полюбляєте відео більше ніж статті? Дивіться відеоверсію
З побажаннями хорошої дороги, команда інтернет-магазину перевірених автотоварів AUTOMARKET